| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Nieuwe chatbox Valthermondonline |
| Het werkt zonder problemen |
|
80% |
[ 8 ] |
| Ik heb een probleem met Flash Player |
|
10% |
[ 1 ] |
| Het werkt helemaal niet! |
|
10% |
[ 1 ] |
| Ander probleem... |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 10 |
|
| Auteur |
Bericht |
Denise Moderator

|
Geplaatst: Za Sep 22, 2007 1:56 am Onderwerp: Nieuwe Chatbox Valthermondonline! |
|
|
Een aantal maanden lang is Jeroen bezig geweest met een nieuwe chatbox voor Valthermondonline. De nieuwe chatbox heeft meer functies dan de chatbox die nou gebruikt wordt. Je kan bijvoorbeeld nadat je een profiel geregistreerd hebt (je hoeft niet te registreren om in te kunnen loggen), meerdere functies gebruiken zoals de webcam, verschillende kleuren tekst en andere leuke functies.
De testchatbox kun je HIER vinden. Vul een naam in bij Screen name en klik op login
Voor deze testchatbox heb je Flash Player nodig. In de meeste gevallen is dit al geinstalleerd. Je krijgt een melding nadat je bent ingelogt als je geen Flash player hebt geinstalleerd. HIER vind je de directe link naar de Flash Player download.
Er zijn een aantal leden geweest die de nieuwe chatbox hebben getest. Over het algemeen werd de nieuwe chatbox goed ontvangen. De poll heeft alleen te maken met de technische problemen van het bereiken van de nieuwe chatbox.
Probeer de nieuwe chatbox uit, en post hier wat je er van vindt. Heb je problemen met de chatbox, of heb je andere opmerkingen.. Plaats ze hier, zodat Jeroen meer feedback heeft.
Ik hoop dat we hiermee meer mensen de chatbox in krijgen! Afgelopen week waren er een aantal mensen online en het was erg gezellig  _________________ Magiër
Stem Valthermondonline naar de top!
http://www.drentseinternettop25.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
Flipper

|
Geplaatst: Za Sep 22, 2007 2:22 am Onderwerp: |
|
|
Het werkt wel, zelfs onder Windows ME ! Maar de originele was mij opzichzelf goed genoeg. Ik ben wel eens tevreden. Voor mij hoeft het niet altijd en overal meer, meer en nog eens meer...
Flipper _________________ http://harmonydies.blogsnel.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
sara Moderator

|
Geplaatst: Za Sep 22, 2007 8:13 am Onderwerp: |
|
|
werkt prima!! _________________ Wie tevreden is met wat hij heeft, is de rijkste die er leeft |
|
| Naar boven |
|
 |
borreltje

|
Geplaatst: Za Sep 22, 2007 8:46 am Onderwerp: |
|
|
werkt goed !!!
als ik boven in het menu klik kom ik nog in de "oude" |
|
| Naar boven |
|
 |
Jeroen De Beheerder

|
Geplaatst: Zo Sep 23, 2007 8:57 pm Onderwerp: |
|
|
| borreltje schreef: |
| als ik boven in het menu klik kom ik nog in de "oude" |
Klopt Borrel,
Als deze enquete goed uit pakt dan wordt die link in het menu vervangen door de nieuwe chatbox. Ik moet alleen nog een oplossing vinden voor het aangeven van het aantal gebruikers in de chatbox, bijvoorbeeld net zoals dat nu het geval is naast de link in het menu.
Aangezien de nieuwe chatbox een andere database gebruikt dan deze website is dat vrij lastig.... maar daar is vast ook wel een oplossing voor te vinden...
De chatbox werkt bij mij trouwens ook prima, zowel de chat als de webcam + audio...
Jeroen _________________
Legaal en anoniem complete DVD's downloaden en onbeperkt bekijken:
 Nooit meer de deur uit voor een leuke film! www.videotheekonline.com |
|
| Naar boven |
|
 |
Austin

Geregistreerd op: 31-3-2005 Berichten: 3 Woonplaats: Melbourne, Australia
|
Geplaatst: Zo Sep 23, 2007 9:38 pm Onderwerp: |
|
|
Works fine... jeroen.. great work...
The Austin _________________ Hey! This site works! It must be php! |
|
| Naar boven |
|
 |
Jeroen De Beheerder

|
Geplaatst: Zo Sep 23, 2007 9:57 pm Onderwerp: |
|
|
Thanks Austin, i'm glad to see you around again.... your 'dutch reading' is still perfect! Hope to see you more in the future....
Regards Jeroen _________________
|
| Naar boven |
|
 |
Johanna

Geregistreerd op: 18-12-2006 Berichten: 6353 Woonplaats: Musselkanaal
|
Geplaatst: Zo Sep 23, 2007 11:08 pm Onderwerp: |
|
|
| je raadt het al.....bij mij niet! heb me geregistreerd om te kijken of het toen wel lukte maar ook niet. |
|
| Naar boven |
|
 |
Johanna

|
Geplaatst: Zo Sep 23, 2007 11:17 pm Onderwerp: |
|
|
Doet het ook niet met firefox en ook niet op de laptop. Staat niet in de hostfile. |
|
| Naar boven |
|
 |
Jeroen De Beheerder

|
Geplaatst: Ma Sep 24, 2007 5:49 pm Onderwerp: |
|
|
| Johanna schreef: |
Doet het ook niet met firefox en ook niet op de laptop. Staat niet in de hostfile. |
Aan de foutmelding te zien heb je ook een password ingevult, dit hoeft niet alleen een naam invullen... _________________
|
| Naar boven |
|
 |
Jeroen De Beheerder

|
Geplaatst: Ma Sep 24, 2007 6:09 pm Onderwerp: |
|
|
@ Johanna,
Ik heb even gegoogled op de foutmelding die je krijgt en heb 1 iemand op internet gevonden die het zelfde probleem had. De tekst is wel in het engels:
Hi, I did exactly as you suggested but after just putting in a name it came up with a warning box that said:
"Warning! You have just entered your username and password into a non-Userplane form. The site you were on could have accessed your password. Click OK to open an official Userplane window to safely change your password."
If I clicked either OK or Cancel it would just keep coming up with the Warning! box all the time.
En hier de oplossing:
Hooray!!!!! Finally, success!
I managed to get it to work. I uninstalled my Internet Security Suite and downloaded another.
Then thought I'd give it another go and voila.............it worked!
Het heeft dus duidelijk te maken met een bepaald beveiligingsprogramma dat jij op je PC hebt staan. Misschien heeft Ego de boel bij je iets te veel dicht getimmert.
Ga na welke beveiligings-software je op je PC hebt staan en schakel ze 1 voor 1 tijdelijk uit en probeer de chatbox. Totdat je weet welke software je 'blokt' en dan ben je een stukje verder...
Jeroen _________________
|
| Naar boven |
|
 |
Jeroen De Beheerder

|
Geplaatst: Ma Sep 24, 2007 6:28 pm Onderwerp: |
|
|
Aanvulling.
Pas op met te veel beveiligingsprogramma's op je PC, die gaan met elkaar op de hobbel.
1 goed anti-virus programma (AVG of NOD32) en misschien nog 1 anti-spyware/adware programma op je PC is genoeg. Dit in combinatie met de ingebouwde firewall van Microsoft geeft voldoende veiligheid.
Mijn PC draait bijna 24 uur per dag, ik ontvang honderden mailtjes per dag, bezoek veel websites en download veel. Ik heb nooit beveiligingsproblemen en alles wat schade aan kan richten wordt direct geblokt.
Dit terwijl ik alleen maar NOD32 als virusscanner heb en de ingebouwde firewall van XP gebruik.
Conclusie: te veel is nooit goed _________________
|
| Naar boven |
|
 |
Jeroen De Beheerder

|
|
| Naar boven |
|
 |
Johanna

|
Geplaatst: Di Sep 25, 2007 1:54 pm Onderwerp: |
|
|
| wat ik zo weet hebben wij ook avg en hitman pro. Misschien inderdaad een te goede firewall |
|
| Naar boven |
|
 |
Jeroen De Beheerder

|
Geplaatst: Di Sep 25, 2007 7:06 pm Onderwerp: |
|
|
Probeer anders eens HIER in te loggen Johanna (rechtsboven) en dan op 'chat' klikken
- Transparant logo toegevoegd aan nieuwe chatbox
- Priveberichten in nieuwe chatbox zijn nu ook actief
Jeroen _________________
|
| Naar boven |
|
 |
|